Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přehrávač skladeb pro iPhone pro výukové účely
Klobása, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení iPhone, která slouží jako přehrávač hudebních skladeb. Aplikace pracuje s metainformacemi ke skladbě a navrhuje jejich využití při procesu memorizace. Práce je rozdělena do kapitol, kde jsou postupně popisovány vlastnosti cílové platformy iOS, návrh uživatelského rozhraní a jeho testování, zásady tvorby počítačové hudby a zvuku. Jádrem práce je návrh uživatelského rozhraní aplikace společně se strukturou a využitím metainformací ke skladbě. Závěrem práce je popsána realizace výsledné aplikace, provedené testy a další možnosti jejího rozšíření.
Design DVD přehrávače
Blahynka, Roman ; Sládek, Josef (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh designu stolního DVD přehrávače. Text komplexně popisuje tvorbu návrhu – začíná analýzou vývoje stolních přehrávačů od vynalezení až po současné trendy, pokračuje rozborem technických náležitostí přehrávače a končí popisem samotného procesu navrhování variant řešení. Poslední část textu uvádí podrobný popis aspektů definitivního návrhu a jeho obrazovou dokumentaci.
Multimediální přehrávač pro iOS
Singh, Kevin ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce „Multimediální přehrávač pro iOS“ se zabývá popisem video formátů HLS, MP4, MPEG Transport Stream a DASH. Dále pokračuje zabezpečeným obsahem DRM, reklamami VAST a analytickým nástrojem Google Analytics. V rámci této práce vznikla knihovna v jazyce Swift, jenž tvoří samotný přehrávač. Tento přehrávač umožňuje kromě interaktivního přehrávání videa také zobrazení reklam, titulek, změnu kvality přehrávání, přehrávání AirPlay či stažení obsahu pro offline přehrávání. Funkcionalita pro přehrávání zabezpečeného obsahu nemohlo být dokončeno, neboť vývojáři byl odmítnut přístup k produkčnímu SDK Fairplay ze stary majitele. Vznikla také testovací aplikace, jenž tuto knihovnu v sobě implementuje a dokazuje tak funkčnost vyvíjených funkcionalit.
Audio a video vysílání s využitím real-time protokolu
Křenek, Tomáš ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vysílání multimediálních dat přes počítačovou síť. V první části jsou podány podrobné informace o protokolech RTP a RTCP, pomocí nichž lze realizovat přenos. V dalších kapitolách jsou zmíněny a vysvětleny některé základní pojmy související s řešenou problematikou a následují informace o knihovnách použitých při vývoji aplikací. Ve druhé části práce je implementován přehrávač multimediálních souborů, který využívá kodeky FFmpeg a multimediální knihovnu SDL. Přehrávač je konzolovou aplikací, disponuje základními ovládacími prvky a je schopen reprodukovat multimediální obsah zadaného souboru. Další kapitoly praktické části se věnují problematice RTP komunikace. Jsou implementovány konzolové vysílače a přijímae přenášející data kódovaná pomocí Theory a Vorbisu. V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny dosažené výsledky.
Nástroj pro prezentování videí a dalšího obsahu na obrazovce s dotykovým vstupem
Zapletal, Libor ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj aplikace pro systémy Windows pomocí technologie WPF zaměřené na prezentování videí s využitím dotykového ovládání. Aplikace je velice jednoduchá na ovládání a jejím hlavním účelem je usnadnit uživateli výběr obsahu, který ho zajímá. Práce popisuje hlavní rysy technologie WPF, analýzu konkurečních řešení, samotný návrh vlastní aplikace a její implementaci. Dále tato práce popisuje řešení různých problémů při vývoji. Na konci práce je zhodnoceno výsledné řešení, jeho další vývoj a také způsob testování.
Domácí multimediální centrum
Sulaiman, David ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multimediálního centra pro GNU/Linux. Práce začíná teoretickým úvodem, ve kterém je uveden přehled již existujících aplikací, operačních systémů, programovacích jazyků a současného hardwaru. Součástí jsou také výsledky ankety na téma multimédia v domácnosti. Ve druhé části najdeme kompletní návrh jádra systému, rozvržení modulů, nástin možnosti ovládání a krátké shrnutí testování během vývoje. V závěru jsou zachyceny výsledky práce a nástin dalšího vývoje.
Přehrávač zvukových souborů pro automobil
Gazdík, Marcel ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s komprimovaným formátem zvuku, jakým je kupříkladu MP3, AAC či OGG Vorbis. Pak také s návrhem jednoduchého přehrávače, jež je koncipován jako rozšiřující modul ke stávajícímu zabudovanému autorádiu ve voze, a který využívá jako primární zdroj dat SD či SDHC paměťovou kartu. A konečně s návrhem ovládacího software a realizace hardware.
Srovnání multimediálních frameworků
Brandejs, Zdenko ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně se jedná o Video for Windows, DirectShow, Media Foundation, FFmpeg, GStreamer, xine a QuickTime. Detailně popsat jak jednotlivé technologie fungují včetně jejich architektury. Vytvoření webového tutoriálu, kde se uplatní teoretické znalosti při tvorbě přehrávačů. 
Mobilní online přehrávač snímků
Kysilko, Michal ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Podivínský, Jakub (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace systému, který bude z pravidelně pořizovaných fotografií  určitého děje vytvářet videa a ty následně zveřejní v rámci mobilní aplikace fungující na platformě Android. Videa budou přístupná online a budou průběžně aktualizována, aby divák viděl nejčerstvější dění ze zaznamenávané oblasti.
Domácí multimediální centrum
Burkert, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace, která bude sloužit jako náhrada běžných domácích spotřebičů (DVD přehrávač, videorekordér apod.). Počítač, který kombinuje několik takových zařízení bývá v angličtině označován jako Home Theater Personal Computer (HTPC), což se dá volně přeložit jako počítač pro domácí kino nebo také domácí multimediální centrum. Práce zkoumá dostupné knihovny a programy pro práci s multimédii v operačním systému Linux, které jsou využity pro vytvoření navrhnuté aplikace. Ukazuje také některé podobné, již existující, komerční i opensource systémy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.